środa, 16 listopada 2016

Azjatycki krem BB firmy skin79, opinia + swatche kolorów

Hej,hej! Pewnie wiele z was słyszało już o azjatyckich kremach bb, kórych skład jest pełny dobroczynnych substancji i wyciągów roślinnych, a moc krycia porównywalna z lekkim podkładem. Wszędzie pełno informacji, reklam i recenzji najróżniejszych produktów koreańskich. No i? No i wpadłam jak śliwka w kompot... ;) Zakupiłam mini opakowania kemów bb od skin 79 i zakochałam się! Przypadł mi do gustu kolor "orange", w opakowaniu walcowatym w kolorze pomarańczowym, gdyż jego pigment jest w żółtych tonach co mi najbardziej odpowiada, następnie "vip gold" trochę szarawy, ale też bardziej żółty, neutralny w porównaniu do "pink", który zawiera tony różowe. Przy zamówieniu opakowania pełnowymiarowego pokusiłam sięo próbki wersji "green" i "purple", jednak jest on totalnie biały, a fioletowej próbki nie zdążyłam przetestować. Przede wszystkim bb od skin 79: nie zapychają mi porów, idealnie współgrają z kolorem twarzy (jak na razie, nie wiem co będzie, gdy się opalę latem, wtedy będę chyba testować odcienie ciemniejsze), ładnie kryją (dosyć mocno jak na krem bb), nie uczulają i nie podrażniają, nie gromadzą się nieładnie w zmarszczkach i nie rolują. :) Na dole przedstawiam swatche na twarzy:
próbki:
Mogę wam powiedzieć, że ten blady odcień green świetnie nadaje się do konturowania i rozjaśniania okolic oczu! Jak otworzyłam, to trzeba wykorzystać, co nie? Nic się nie zmarnuje! :D Właściwie nawet nie wiedziałam, ze bb też można sięfajnie i naturalnie wykonturować.... ;)
Cały makijaż:
#skin79 #bb #bbskin79 #koreanskiekosmetyki #kosmetykiazjatyckie #krembb

6 komentarzy:

  1. Z tym, że ten odcień green jest taki biały masz na myśli, ze bedzie sie nadawał dla bladych osób? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadaje sie dla bladych osob, ja uzywam zielonego BB, bo pieknie wyrównuje kolor skóry i dopasowuje sie do moje karnacji.

      Usuń
    2. Tak, typowa mleczna cera powinna być zadowolona :) warto wziąć próbkę na testy, jest taka możliwość bo akurat testery w promocji na polskiej stronce skin79 Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. a kojarzysz fioletowy? jak on się ma do zielonego? bo jestem bardzo blada ale potrzebowałabym nawilżającego bb :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Jeśli chcesz to zrobię swatche jutro z fioletowym bo mam próbkę :) ale on podobno wychodzi ciemniejszy. Jak jesteś bardzo blada to polecam wziąć próbkę green za 2,50 zł na stronce oryginalnej skin79

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu z konturowania użyłam odcień Orange i ten bardzo jasny to green. Więc masz porównanie :)

    OdpowiedzUsuń